Vissza a termékekhez

Általános Szerződési Feltételek

Az  »eShopyGO« webáruház általános szerződési feltételei

  1. BEVEZETÉS

Az eShopyGO webáruház Általános Szerződési Feltételei (a továbbiakban: Általános Szerződési Feltételek) a fogyasztóvédelmi törvény a személyes adatok védelméről szóló törvény valamint az elektronikus hírközlési törvény, valamint az online és elektronikus kereskedelem nemzetközi szabályzatai alapján az Elektronikus kereskedelem a piacon törvény (ZEPT).

Az [MS UP d.o.o., Pod Pogovco 3, 4294 Križe, Pod Pogovco 3, 4294 Križe, a [https://eshopygo.hu] (továbbiakban „online áruház”) működésére az Általános Szerződési Feltételek az irányadóak [email protected], Regisztrációs szám: 8866627000, Adószám: SI93087152] (továbbiakban „kereskedő”), a szolgáltató és a látogatók (a továbbiakban: „felhasználó”), valamint a felhasználók jogai és kötelezettségei aki a webáruházon keresztül vásárol (a továbbiakban: vásárló). A felhasználó és a vevő abban különbözik, hogy a vevő adásvételi szerződést köt a kereskedővel, a felhasználó viszont nem. Az ügyfél egyben felhasználó is, és a felhasználó nem feltétlenül az ügyfél.

Az Általános Szerződési Feltételek meghatározzák a webáruház működését, a felhasználók, vásárlók és a webáruház jogait és kötelezettségeit, valamint szabályozzák a kereskedő és a vásárló közötti üzleti kapcsolatot.

A vevőt kötik az Általános Szerződési Feltételek, amelyek a vásárlás (online rendelés leadása) időpontjában érvényesek. Megrendeléskor a vásárlót emlékeztetik az Általános Szerződési Feltételekre, és a megrendeléssel igazolják, hogy megismerték azokat. A webáruházban történő vásárlás előzetes regisztráció nélkül is lehetséges.

A webáruház által értékesített áruk egyedi termékek és cikkek. A következőkben az árumegnevezés a fentiekre vonatkozik.

  1. AZ INFORMÁCIÓK ELÉRHETŐSÉGE

A kereskedő vállalja, hogy mindig a felhasználó és a vásárló rendelkezésére áll:

– a kereskedő személyazonosságára vonatkozó adatok (a kereskedő és a webáruház vezetőjének neve és székhelye, a kereskedő és az online áruház vezetőjének adó- és nyilvántartási száma);

– olyan elérhetőségi adatok, amelyek lehetővé teszik a felhasználó és az ügyfél számára, hogy gyorsan és hatékonyan kommunikálhassanak a kereskedővel (a kereskedő e-mail címe és telefonszáma);

– tájékoztatás az online áruház áruinak alapvető jellemzőiről, beleértve az értékesítés utáni tevékenységeket és a garanciákat;

– az online áruház áruinak elérhetőségére vonatkozó információk, amelyeknek ésszerű időn belül rendelkezésre kell állniuk;

– az áru elérhetőségére és szállítási idejére vonatkozó információk, amelyekről a felhasználót vagy a vásárlót minden alkalommal e-mailben tájékoztatják;

– tájékoztatás az online áruház áruszállítási feltételeiről, nevezetesen legalább az áruk szállításának lehetséges módjairól, helyeiről és határidőiről;

– információ az áruk összes áráról, egyértelműen és egyértelműen meghatározva az árstruktúra bemutatásával, amelyben az áru ára az áru nettó árából, az esetleges adókból, szállítási költségekből és egyéb díjakból áll;

– információ a lehetséges fizetési módokról;

– az ajánlat érvényességi idejére vonatkozó információkat az online áruházból;

– tájékoztatás azokról a határidőkről, amelyeken belül még lehetséges a szerződéstől való elállás, valamint az elállás feltételeiről, valamint a kereskedőnél és/vagy vevőnél ennek következtében felmerülő költségekről;

– Tájékoztatás az online áruház áruinak visszaküldésének lehetőségéről, valamint a visszaküldés vagy az elállás kereskedőnél és/vagy vásárlónál felmerülő költségeiről;

– az ügyfélpanasz-eljárással kapcsolatos információk és a kereskedő kapcsolattartó személyére vonatkozó információk az ügyfelekkel való kapcsolattartáshoz.

  1. REGISZTRÁCIÓS ADATOK

Cégnév: MS UP d.o.o.

Székhely: Pod Pogovco 3, 4294 Križe

Regisztrációs szám: 8866627000

Adószám: SI93087152

Adófizető: IGEN

Bejegyezve 6. 5. 2021

SKD: G47.910 – Kiskereskedelem csomagküldő házakon vagy interneten keresztül

  1. KÜLÖNBÖZTETÉS A FOGYASZTÓK ÉS A SZAKMAI SZERVEZETEK KÖZÖTT

A webáruház felhasználói és vásárlói lehetnek természetes vagy jogi személyek. A webáruház és a természetes személyek kölcsönös kötelezettségeiket jelen Üzletszabályzattal szabályozzák. A webáruház és a keresőtevékenységet végző jogi vagy természetes személy kölcsönös kötelezettségeit szerződéssel szabályozza, ahol meghatározza az együttműködés általános és speciális feltételeit. Abban az esetben, ha a megrendelést keresőtevékenységet végző jogi vagy természetes személy teljesíti, függetlenül annak jogi szervezeti formájától, tulajdonosi szerepétől, arra csak abban az esetben vonatkozik a fogyasztóvédelmi törvény rendelkezése, ha ezt a törvény kifejezetten kimondja. maga.

Az online áruházban történő vásárlás magánszemélyek számára minden regisztráció nélkül lehetséges. A „Kosárba teszem” gombra kattintva a felhasználó és a természetes személy vásárló megerősíti és szavatolja, hogy elmúlt 18 éves, és cselekvőképességétől nem fosztották el.

A keresőtevékenységet folytató személyek webáruházában történő vásárlás akkor lehetséges, ha a kereskedő és a vevő szerződésben állapodik meg a vásárlásról, amely elsősorban, de nem kizárólagosan határozza meg az üzlet általános és speciális feltételeit:

fizetési mód

  • utánvéttel (a készpénzes fizetésre törvényi korlátozások vonatkoznak),
  • átutalással az eladó számlájára az ajánlat vagy proforma számla szerint,
  • megfelelő hitelminősítéssel rendelkező jogi személyek fizetési halasztott fizetése;
  • elállás a szerződéstől
  • a termék visszaküldése.
  1. ÁRUK ELÉRHETŐSÉGE

Az online áruházban a vásárlás szlovén nyelven történik a nap 24 órájában és a hét 7 napján. A felhasználó az online áruház árulistájából választ ki és rendel árut. Az online üzlet jellegéből adódóan a webáruházban az áruk kínálata és elérhetősége gyakran és gyorsan változik, frissül, így hibák is előfordulhatnak. Az online áruházban kínált áruk esetében a készlet szerepel. Az állomány rendszeres frissítése ellenére a kereskedő nem zárja ki annak lehetőségét, hogy az egyes készletfrissítések közötti időszak készlete nem egyezik meg a tényleges készlettel. A kereskedő a készletállapot mielőbbi frissítése érdekében kéri a Felhasználót, hogy ezekről e-mailben vagy a weboldalon közzétett telefonszámon tájékoztassa.

  1. ÁRUK ÁRAI

Az online áruházban szereplő árak online árakként jelennek meg. Az online ár az az ár, amely a kínált fizetési módokon belüli online vásárlásokra vonatkozik. Az online áruházban található összes ár forintben (FT) értendő, és tartalmazza az általános forgalmi adót, kivéve azon áruk esetében, ahol ez kifejezetten másként van feltüntetve. Ezenkívül a vásárlás előtt a felhasználó és a vásárló rendelkezésére áll az online árstruktúra, amely elmagyarázza, hogy mely tételek alkotják az online árat. Az online ár az áru nettó árából, adókból, szállítási költségekből és egyéb illetékekből áll. A szállítási költség és az egyéb költségek a megrendelés értékének kiszámításakor a megrendelés elektronikus visszaigazolása előtt és a továbbiakban a számlán kerülnek feltüntetésre. Az online árak a megrendelés időpontjában érvényesek és nem rendelkeznek előre meghatározott érvényességükkel, így minden egyes módosításig érvényesek. Az online áruházban akciós árak vannak feltüntetve. Az online árak is az akciós és akciós árak alapján alakulnak. Az akciós ár egy csökkentett normál online ár, amelyen a bemutatott árut határozott vagy határozatlan ideig értékesítjük. Az akciós ár is t.i. „Jackpot ár”, amely lehetővé teszi, hogy a weboldalon árut vásárló az áru sikeres online áron történő megvásárlását követő első két órában más kiválasztott árut vásároljon speciális „jackpot áron”, ami 4208 ft. Változik a „főnyeremény áron” elérhető áruk kínálata, a változások az „eShopyGO” webáruház tartományára vonatkoznak. Az eredeti áru megrendelésének törlése nem lehetséges úgy, hogy a vevő csak a “főnyeremény áron” vásárolja meg az árut, a “főnyeremény áron” történő áruvásárlás szükséges feltétele az áru első vásárlása a normál online áron. Ez az (eredeti) vásárlás további lehetőséget és előnyt ad a felhasználónak/vásárlónak, hogy az alaprendelésen vagy vásárláson felül további árukat is kosárba helyezzen, speciális „jackpot áron”. A webáruházban található áruk online ára változhat. A naprakész és pontos információk nyújtására tett erőfeszítések ellenére az online árinformációk pontatlanok lehetnek. A hibák mielőbbi kijavítása érdekében a kereskedő felkéri a felhasználót, vásárlót, hogy értesítse a weboldalon közzétett e-mailben vagy telefonszámon. Abban az esetben, ha az online ár a megrendelés feldolgozása során (a rendelés feladásától a megrendelés visszaigazolásáig) megváltozik, a kereskedő a) értesíti a vásárlót és tájékoztatja az új online árakról, mely esetben a vevő rendelkezik a lehetőség a rendelés megváltoztatására vagy részleges vagy teljes törlésére, vagy a rendelés visszaigazolására az új árakon és b) lehetővé teszi a vásárló számára, hogy elálljon a vásárlástól, és egyúttal olyan megoldást kínáljon számára, amely kölcsönös előnyökkel és megelégedéssel jár.

  1. FIZETÉSI MÓDOK

A kereskedő az alábbi fizetési módokat engedélyezi az online áruházból származó árukért:

  • MasterCard, Visa / Visa Electron fizetéssel vagy hitelkártyával,
  • átutalással a kereskedő számlájára az ajánlat vagy proforma számla szerint,
  • utánvéttel.

Betéti vagy hitelkártyás fizetés esetén az alábbi feltételek is érvényesek:

  • a fizetőnek azonosnak kell lennie a betéti vagy hitelkártya tulajdonosával,
  • a megrendelés átvételének visszaigazolását követően a megrendelés tartalmának megváltoztatására nincs lehetőség ill a megrendelés végösszegét, kivéve kivételesen a kereskedővel történt megállapodás alapján

Utánvétes fizetés esetén a vevő viseli a költségeket abban az összegben, amelyet a kereskedő a megrendelés feladása előtt feltüntetett számára.

A kereskedő a vásárláskor tartós adathordozón számlát állít ki a vásárlónak.

  1. GARANCIA

Az árura akkor vonatkozik a jótállás, ha az a jótállási jegyen vagy a számlán szerepel, ahol a jótállási idő is szerepel. A garancia a jótállási jegyen szereplő utasítások szerint és a számla benyújtásával érvényes. A garanciális információk a termékbemutató oldalon is megtalálhatók. Ha nincs garanciális információ, akkor a termékre nincs garancia, vagy az információ jelenleg nem ismert. Utóbbi esetben a vevő vagy felhasználó felveheti a kapcsolatot a kereskedővel, aki naprakész tájékoztatást ad a garancia fennállásáról és feltételeiről.

8.1 SÁVOS JÓTÁLLÁS:

  • A 10-100 ezer forintért megvásárolt termékekre legalább ​1 év jótállást kell vá
  • A 100-250 ezer forintért megvett termékek esetében legalább 2 év a garancia.
  • A 250 ezer forintnál drágább termékek esetében pedig minimum 3 év a jótállási idő.
  1. ELÉRHETŐSÉGBŐL VISSZAVÉRTETT TÉTELEK ELFOGADÁSA

A vevő köteles a kereskedőhöz szállított árut a kezelés befejezését követően garanciális vagy egyéb kezelés céljából átvenni. Az árut a szállítási címre küldjük vissza a vásárlónak. A kereskedő értesítést küld a vásárlónak az áru feldolgozásból történő visszavételéről, és felkéri az áru átvételére. A vevő köteles az árut az értesítéstől számított 14 napon belül átvenni.

Ha a vevő a megadott határidőn belül nem veszi át az árut, a terméket megőrzésre átadja a kereskedőnek. A kereskedő az árut saját raktárában a bejelentéstől számított 6 hónapig őrzi. Ezen időszak alatt a kereskedőnek joga van az összes raktározási költség megtérítésére, valamint az áru karbantartásához szükséges összes költség megtérítésére.

Az értesítéstől számított 6 hónap elteltével a kereskedő az árut webáruházán keresztül értékesítheti és a vételár összegét az eladó értékesítési és egyéb költségeinek levonása után a vevőre utalhatja. Abban az esetben, ha az áru értéke elhanyagolható, vagyis amikor az online ára nem haladja meg a 6000 FT-ot áfával együtt, a kereskedő jótékony célra fordíthatja, és ebben az esetben a vásárlót nem köteles visszaküldeni. A kereskedő a 6 hónapos megőrzési idő lejárta előtt 15 nappal tájékoztatja a vevőt az áru eladásáról, ajándékozásáról, az értékesítést követően pedig az elért árról és a költségek összegéről, valamint a fennmaradó vételár átutalását a vevő tranzakciós számlája..

  1. KORLÁTOLT FELELŐSSÉG

A kereskedő nem vállal felelősséget a webáruházban vásárolt áruk használatának azon következményeiért, amelyek az áruk használati utasításában foglaltaknak nem megfelelő használatból erednek. A kereskedő weboldalán található tartalom tájékoztató jellegű, és csak egy adott termékhez vagy cikkhez használható információforrásként, amelynek típusa és minősége megegyezik a kereskedő weboldalán található tartalomból. A kereskedő nem vállal felelősséget az értékesítés során bekövetkező fennakadásokért, amelyek a vevő vagy a webáruház által használt útvonal vagy infrastruktúra szolgáltatóinak magatartásából adódnak. A kereskedő a vonatkozó jogszabályoknak megfelelően működik, és mindenkor gondoskodik az ügyfelekről. Bármilyen vita esetén békés rendezésre törekszik. Esetleges panaszával az ügyfél a megadott elérhetőségeken fordulhat. A kereskedő mindenkor arra törekszik, hogy megfelelő képanyagot, termékleírást és használati utasítást biztosítson. A webáruházban található termékekről készült fényképek szimbolikus jellegűek, de megfelelnek a képen látható termék vagy cikk típusának és minőségének. A kereskedő az árut különböző beszállítóktól szerzi be, így kisebb eltérések előfordulhatnak a termék csomagolásában, megjelenésében. Ezek az eltérések semmilyen módon nem befolyásolják a termék minőségét vagy funkcionalitását. Az ügyfelek bármikor figyelmeztethetik a kereskedőt a hibákra. Használat előtt a vásárlónak el kell olvasnia és be kell tartania az adott áruhoz mellékelt utasításokat. Használat előtt minden terméket biztonságosan tesztelni kell. Ha a vásárló nem teljesen biztos abban, hogyan tesztelje a terméket, javasoljuk, hogy ne használja a terméket, értesítse a kereskedőt a problémáról, vagy küldje vissza a terméket. A kereskedő nem vállal felelősséget a webáruházon keresztül megrendelt termékek használatából eredő közvetlen vagy közvetett károkért, függetlenül attól, hogy a terméket a vásárló vagy harmadik fél rendeltetésszerűen vagy helytelenül használta-e fel. Ez a kizárás a törvény által megengedett legteljesebb mértékben érvényben van. A kereskedővel szembeni kártérítési igény esetén a kereskedő kártérítési felelősségét az áru eladási értékének háromszorosára korlátozza, kivéve, ha ez a korlátozás nyilvánvalóan aránytalan lenne az okozott kárral.

  1. TULAJDONJOG FENNTARTÁSA

A vételár teljes kifizetéséig a kereskedőt illeti meg a termék vagy cikk tulajdonjoga.

  1. SÜTIK

A süti egy rövid szöveg, amelyet egy weboldal küld a böngészőnek, amikor felkeresi azt a webhelyet, amelyen az online áruház működik. A cookie segítségével a weboldal felismeri és megjegyzi a látogatással kapcsolatos adatokat, és barátságos és egyszerűbb online tevékenységet tesz lehetővé a weboldal látogatója számára. A cookie-k segítségével a kereskedő módosítja a weboldal tartalmát, megjegyzi a látogató preferenciáit, és rögzíti a weboldal vagy az online áruház látogatását. Az online sütiboltban való böngészés élvezetesebb, gyorsabb és hatékonyabb. A weboldal vagy az áruház látogatásának kezdetén minden látogató egy cookie-t kap a bevásárlókosár azonosítására és figyelésére. Az internetes áruház egyéb cookie-kat is tárolhat a látogató számítógépén, amelyek az internetes áruházon belül zajló működésről, akciókról, eseményekről tájékoztatást szolgálnak. Minden cookie megtalálható a COOKIES oldalon.

  1. SZEMÉLYES ADATOK VÉDELME ÉS BIZTONSÁGA

A Kereskedő vállalja, hogy a felhasználók és vásárlók összegyűjtött adatait kizárólag az internetes áruház céljaira kezeli, és harmadik félnek nem adja át, kivéve, ha ilyen magatartásnak jogalapja van, például online csalás gyanúja. A weboldalon minden felhasználó és vásárló kifejezett hozzájárulásával lehetővé teszi személyes adatainak tárolását és feldolgozását a megrendelés teljesítése és a megrendeléssel kapcsolatos kommunikáció céljából.

Amennyiben a felhasználó kifejezett engedélyt adott az adatok direkt marketing és vásárlási szokások tanulmányozása céljából történő feldolgozására, ezen adatok e célokra is felhasználhatók.

A kereskedő meghatározott két évig megőrzi az internetes áruház minden látogatójának IP címét, a regisztrált felhasználók számára a regisztráció során általuk megadott összes kötelező és opcionális adatot. Ezenkívül a kereskedő megőrzi

  • áruszállítási címek,
  • az ügyfelek e-mail címe,
  • a regisztrált felhasználó lakóhelye szerinti ország,
  • a regisztráció időpontja és dátuma és
  • a kereskedő és a regisztrált felhasználó közötti kommunikáció archívuma.

A szállítási szolgáltatást csak a szállításhoz szükséges információkkal látjuk el, nevezetesen:

  • a vevő vezeték- és vezetékneve,
  • az ügyfél szállítási címe és
  • kapcsolattartási telefonszám.

Személyes adatainak védelméért a felhasználó vagy az ügyfél is felelős. A Kereskedő az adatokat anonimizált és összesített formában felhasználhatja a webáruház statisztikai elemzése és optimalizálása céljából. A kereskedő kiépített információbiztonsági rendszerrel rendelkezik, amely magában foglalja a technikai, eljárási és szervezési intézkedéseket.Trgovec az internetes áruházban nem fogad el rendelést olyan személytől, akiről ismeri vagy gyanítja, hogy gyermek, szülei vagy gondviselői kifejezett engedélye nélkül. A kereskedő az online áruházban nem biztosít ingyenes hozzáférést a gyermekekre káros árukhoz. A kereskedő a szülők vagy gondviselők kifejezett engedélye nélkül nem fogad el gyermekekre vonatkozó személyes adatot, és nem adja ki a gyermekektől kapott adatokat a szülőkön vagy gyámokon kívüli harmadik félnek. A gyermekeket célzó bármilyen kommunikáció az életkoruknak megfelelő, és nem használja ki a gyermekek bizalmát, tapasztalatlanságát vagy hűségérzetét.

A személyes adatok védelmével kapcsolatos minden egyéb információ az eShopyGO weboldalán Adatvédelmi nyilatkozat címmel közzétett dokumentumban található.

  1. AZ ADÁSVÉTELI SZERZŐDÉS MEGKÖTÉSE

Az adásvételi szerződés a kereskedő és a vásárló között abban a pillanatban jön létre az online áruházban, amikor a kereskedő e-mailt küld a vásárlónak a megrendelésének állapotáról, melynek címe: a megrendelés átvételének visszaigazolása. Ettől a pillanattól kezdve minden ár és egyéb feltétel rögzített, és mind a kereskedőre, mind a vevőre vonatkozik. Ez az e-mail nem erősítette meg, hogy az áru raktáron van, vagy az áru kiszállítása megkezdődött, hanem csak egy értesítést a vevő felé, hogy a kereskedő megkapta a rendelést, és megkezdődött az áru elérhetőségének ellenőrzésére irányuló eljárás. A vevő az a személy, aki rendelkezik a megrendeléskor megadott adatokkal. Az ügyféladatok későbbi módosítására nincs lehetőség. Az adásvételi szerződés (azaz az első elektronikus üzenet a megrendelés állapotáról) elektronikus formában kerül tárolásra a kereskedő szerverén, és a regisztrált vásárló a felhasználói profiljában (FIÓKOM) bármikor elérhető.).

A kereskedő az elérhetőség ellenőrzése után a rendelésről visszaigazolást küld a vásárlónak e-mailben egy linkkel, melyben a határidőre és a kiszállításra vonatkozó információk találhatók. A kereskedő a megbeszélt határidőn belül elkészíti, elküldi a megrendelt termékeket és e-mailben értesíti a vásárlót. Az e-mailben a kereskedő tájékoztatja a vásárlót a termék visszaküldési feltételeiről, valamint reklamáció vagy szállítási késedelem esetén a kapcsolattartó személyekről.

A megrendelt áruk kiszállítását követően a kereskedő számlát is küld a vásárlónak, pdf formátumban a vásárló e-mail címére ill. a kinyomtatott számlát a szállított tételekhez csatoljuk. Az átvételi ponton történő személyes átvétel esetén a vásárló a megvásárolt tételekről az átvételkor kinyomtatott számlát kap. A számla tartalmazza az ár és a vásárláshoz kapcsolódó összes költség részletezését, valamint a szerződéstől való elállási jogról szóló értesítést.

A vevő köteles a megrendelés leadása előtt ellenőrizni az adatok helyességét. A kiállított számlák helyességével kapcsolatos utólagos kifogásokat nem vesszük figyelembe.

Ha a Vevő által teljesített megrendelés vételára 7 munkanapon belül nem jelenik meg a kereskedő bankszámláján (banki átutalás), a megrendelést az eladó lemondottnak tekinti, és a webáruházon keresztül kötött adásvételi szerződés megszűnik.

  1. VÁSÁRLÁSI ELJÁRÁS

A felhasználó kiválasztja az árut és berakja a kosárba. A kiválasztást követően a rendelés leadása előtt megtekintheti a kosarat, és módosíthatja a kosárban lévő áruk mennyiségét, vagy kiveheti az egyes árukat a kosárból. A felhasználó kiválasztja a fizetési módot, a szállítási címet és leadja a rendelést. A felhasználónak a vásárlás során lehetősége van az eShopyGO webáruház e-mail címén kívül egyéb elérhetőségeket is megbízni, ha szeretne értesülni az eShopyGO webáruház által szervezett további akciókról, akciókról, felmérésekről, rendezvényekről. , mégpedig szöveges üzenetekkel és/vagy a felhasználó viber fiókjával. Az eShopyGO webáruház a személyes adatok védelméről és kezeléséről szóló dokumentumnak megfelelően a legnagyobb gondosságot biztosítja a felhasználók személyes adatainak kezelésében és tárolásában. A személyes adatok gyűjtésének céljáról további információ az „eShopyGO” online áruház személyes adatainak védelméről és kezeléséről szóló dokumentumban található.

A megrendelés leadását követően a Felhasználó e-mailben értesítést kap arról, hogy a megrendelés elfogadásra került a kereskedő információs rendszerébe. Az ilyen megrendelés státusza “rendelés elfogadva” vagy “előrendelés”, és a kereskedő nem köteles a megrendelt termékeket mindaddig rendelkezésre bocsátani, amíg a rendelést a kereskedő vissza nem igazolja.

A Felhasználó a megrendelés elfogadásának visszaigazolásától számított két órán belül lemondhatja a megrendelését. Ha a felhasználó nem mondja le a rendelést, a megrendelés további feldolgozásra kerül. A kereskedő felülvizsgálja a megrendelést, ellenőrzi a megrendelt termékek elérhetőségét és a megrendelést visszaigazolja vagy indoklással elutasítja. A kereskedő felhívhatja a vásárlót a megadott elérhetőségein, vagy e-mailben megkeresheti az adatok ellenőrzése, illetve a szállítás pontosságának biztosítása érdekében. Azon áruk esetében, amelyekkel a kereskedő nem rendelkezik raktáron, kizárólag a szállítók általi kiszállításhoz, illetve ahhoz az időponthoz kötött, ameddig az egyedi szállító a terméket a kereskedőhöz eljuttathatja. Az áru kiszállításáról a kereskedő e-mailben értesíti a vásárlót. Ha a szállítási idő túl hosszú és a vevő nem akar várni, a vevő értesítheti a kereskedőt. Utóbbi az árut eltávolítja a megrendelésből, és az esetleges vételárat visszaküldi a vevőnek, míg a megrendelésben szereplő többi terméket a vevő a vevő választása szerint vagy kiszállítja, vagy lemondja.

A megrendelt termékek megvásárlására vonatkozó szerződés a vevő és az eladó között visszavonhatatlanul a megrendelés kereskedő általi visszaigazolásával jön létre, azaz amikor a kereskedő e-mailt küld a vásárlónak a megrendelésének állapotáról, amely tartalmazza az átvételről szóló visszaigazolást. a rendelésről.

A kereskedőtől származó átlagos megrendelésektől eltérő megrendelés esetén, vagy a kereskedőnek visszaélés gyanúja merül fel, a kereskedő fenntartja a jogot, hogy a szerződés megkötése előtt felkeresse a potenciális vevőt, és ellenőrizze a megrendelést, és szükség esetén más fizetési módot kérjen a kereskedőtől. a fizetési módok összessége.részben elutasítva.

A Kereskedő nem vállal felelősséget olyan károkért, amelyek a hosszabb szállítási időkből, vagy a kereskedő saját raktárában nem lévő áruk elérhetetlensége miatt következnének be.

  1. SZÁLLÍTÁS

A Kereskedő vállalja, hogy minden egyes rendelést a fizetést követő 2 munkanapon belül feldolgoz. Abban az esetben, ha ez valamilyen okból nem lehetséges, a kereskedő köteles erről a vásárlót tájékoztatni.

A kereskedő az árut előkészíti, a vevő által választott szállítási címre elküldi és e-mailben értesíti. Ezenkívül tájékoztatja a vásárlót a visszaküldési eljárásokról, a szállítási késésekről és a panaszokról.

A cég csak postai úton (GLS) engedélyezi a kézbesítést.

Az áru előkészítése után a kereskedő postai úton elküldi azokat. A kiszállított áru a vevő által választott határidőig lemaradhat, mivel a kiszállításról külső partner gondoskodik. Hibás kézbesítési idő esetén a vásárló panaszával a kézbesítési postahivatalhoz (GLS) fordulhat.

A vevő vagy a címzett köteles az áru mennyiségét és minőségét az átvételkor ellenőrizni. A vevő vagy címzett kifejezetten kötelezettséget vállal arra, hogy lemond a felmerült költségek, a vételár és a kifizetett szállítási költségek egyéb megtérítéséről, például polgári peres és hasonló igényekről, az áru utólagos leszállítása vagy más áruszállítási mód miatt. és minden egyéb minimális jog a Fogyasztóvédelmi törvény 23. és 24. cikkében foglaltak szerint.

  1. A VEVŐ SZERZŐDÉS ELÁLLÁSI JOGA

A vevőnek jogában áll a kereskedőt az [email protected] e-mail címen a megrendelt áru kézhezvételétől számított 15 napon belül jelezni, hogy eláll az adásvételi szerződéstől anélkül, hogy megindokolja döntését. . A szerződéstől való elállás időpontjának a fenti e-mail címre küldött, a szerződéstől való elállásról szóló üzenet beérkezésének napja és időpontja minősül. Az áru visszaküldésének időpontja az a nap, amelyen az árut a kereskedőnek elküldték. Az árut legkésőbb a vásárlástól való elállásról szóló értesítést követő 14 napon belül vissza kell juttatni a kereskedőhöz. Elállási nyilatkozatnak minősül, ha a megvásárolt árut az adásvételi szerződéstől való elállási határidőn belül visszaküldik a kereskedőnek. Az adásvételi szerződéstől való elállás miatt a vevőt terhelő egyetlen költség az áru kereskedőhöz való visszajuttatásának költsége. Ez az egyetlen költség, amely az adásvételi szerződéstől való elállás miatt a vevőt terheli, és a szállítási szolgáltatás árlistája szerint kerül kiszámításra és a küldemény típusától függ.

A szerződéstől való elálláshoz az online linken kérelmet kell benyújtani és a dokumentumot nyomtatva a csomagban elküldeni:

1. Online link a kereset benyújtásához: https://msup.si/returns/?lang=hu

A fogyasztó az árut a következő címre küldi vissza:

GLS HU – D189

KISERDEI ÚT.3

8900 ZALAEGERSZEG

Visszaküldés esetén a csomagot GLS szolgáltatással kell visszaküldeni, és semmilyen más kézbesítési szolgáltatással!

A vevő által visszaküldött árunak sértetlennek és azonos mennyiségben kell lennie, mint az áru vevő általi átvételekor, kivéve, ha az áru a vevő felelőssége nélkül megsemmisült, megsérült, elveszett vagy az áru mennyisége nem csökkent.

Abban az esetben, ha a vevő a szerződéstől való elállás miatt az áru átvétele és visszaszolgáltatása között igénybe veszi, a kereskedőnek joga van a vevővel szemben az áru vevő használatából adódóan csökkent értékének megtérítésére igényt érvényesíteni. A vásárló egészségvédelmi vagy higiéniai okokból visszaküldésre alkalmatlan, lepecsételt árut nem jogosult visszaküldeni, és a plombát a termék átvétele után felbontotta.

A vevő felelős az áru értékének csökkentéséért, ha az értékcsökkenés olyan magatartás miatt következett be, amely nem feltétlenül szükséges a termék jellegének, tulajdonságainak és teljesítményének megállapításához.

A visszafizetett összeget a lehető leghamarabb, de legkésőbb a visszaküldött áru kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük. A visszatérítés nyomon követhetősége, pontossága és időszerűsége érdekében a fizetés visszafizetése az ügyfél részére kizárólag a tranzakciós számlájára történő átutalással történik. A kellékszavatossági igény és ténybeli tévedés esetén a vételár-visszatérítéshez való jogot részletesebben a Fogyasztóvédelmi törvény rendelkezései szabályozzák.

A romlandó vagy gyorsan lejáró áruk nem küldhetők vissza.

Ha a vevő rossz árut rendelt és ki akarja cserélni, úgy a postaköltséget (új vagy cserélt áru) maga állja.

  1. VALÓS HIBA

A hiba akkor valós, ha:

  • az áruk nem rendelkeznek a szokásos használatukhoz vagy a forgalmazáshoz szükséges jellemzőkkel;
  • az áruk nem rendelkeznek azokkal a tulajdonságokkal, amelyek ahhoz a konkrét felhasználáshoz szükségesek, amelyre a vevő megvásárolja, de amelyeket a kereskedő ismert vagy ismernie kellett volna;
  • az áruk nem rendelkeznek olyan tulajdonságokkal és tulajdonságokkal, amelyekről kifejezetten vagy hallgatólagosan megállapodtak vagy előírtak;
  • az eladó olyan árut szállított, amely nem felel meg a mintának vagy modellnek, kivéve, ha a minta vagy modell csak értesítés céljából volt feltüntetve.

Az áru megfelelőségét más, azonos típusú, hibátlan áruval, valamint magán az árun található gyártói nyilatkozatokkal vagy jelzésekkel ellenőrzik. A Vevő az anyaghibát a jogszabályban előírt határidőn belül, annak részletes leírásával együtt köteles bejelenteni a kereskedőnek, és egyben lehetővé tenni a kereskedő számára az áru megtekintését. Az áru anyaghibájára való érvényesítés jogát részletesebben a fogyasztóvédelmi törvény rendelkezései szabályozzák.

Az a fogyasztó, aki helyesen értesítette az eladót a hibáról, jogosult követelni az eladótól:

  • az áru hibájának kijavítására vagy a kifizetett összeg egy részének visszaküldésére a hiba arányában
  • de;
  • a hibás árut új, hibátlan árura cserélni vagy;
  • visszaküldeni a befizetett összeget.

Az áruk rendeltetésszerű használatra való alkalmasságát az azonos típusú normál áruk fényében kell értékelni, figyelembe véve az eladónak az áruk jellemzőire vonatkozó, az eladó vagy a gyártó által adott nyilatkozatait, különös tekintettel a reklámra, a bemutatásra vagy a terméken történő feltüntetésre. maguk az áruk.

A lényeges hibákért való felelősségre a Köt. és a Fogyasztóvédelmi törvény rendelkezései az irányadók.

Ténybeli hiba bejelentése: [email protected]

  1. KÖZVETLEN KOMMUNIKÁCIÓ

Ha a felhasználó vagy a vevő közvetlenül szeretne kommunikálni a kereskedővel vagy  segítség kell neki és további információkért érdeklődik az [email protected] e-mail címen keresheti meg.

A kereskedő e-mailben, tájékoztató e-mailek formájában veszi fel a kapcsolatot a felhasználóval vagy a vásárlóval, amennyiben a felhasználó vagy a vásárló ehhez kifejezett hozzájárulását adta. Az ilyen üzenetek egyértelműen és egyértelműen tájékoztató jellegűek lesznek, és tartalmuk nem ösztönöz vásárlásra. A tájékoztató e-mailek feladója jól látható lesz, és a felhasználónak vagy ügyfélnek mindig lesz lehetősége leiratkozni az ilyen e-mailek fogadásáról. A felhasználó vagy a vásárló hirdetési üzenetek fogadásából való törlését a kereskedő véglegesen mérlegeli.

A fentieken túl a kereskedő lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy a Viber platformon közvetlenül SMS-ben és üzenetekben kommunikáljanak. Ezen személyes adatok gyűjtése szigorúan feltétele a felhasználó/ügyfél kifejezett hozzájárulása az ilyen személyes adatok gyűjtéséhez és feldolgozásához. Ha a felhasználó/ügyfél ehhez hozzájárul, az eShopyGO felhasználhatja az elküldött személyes adatokat (beleértve a vásárlási előzményeket és a felhasználói/vásárlói beállításokat) személyre szabott kommunikációra SMS-ben, telefonhívásban, nyomtatott katalógusban és/vagy e-mailben az ajánlatokra, kutatásokra vonatkozó termékekkel kapcsolatban. , promóciók, események és egyéb kommunikáció. A felhasználó/ügyfél az e-mailek fogadásához adott hozzájárulását bármikor visszavonhatja az egyes üzenetekben található leiratkozás linkre kattintva.

  1. FELHASZNÁLÓI ÉRTÉKELÉSEK, VÉLEMÉNYEK ÉS AJÁNLÁSOK

A felhasználók és vásárlók értékelései, véleményei és ajánlásai (továbbiakban vélemények) és áruértékelések az online áruház egyik legfontosabb tartalma, melynek célja a felhasználók és vásárlók közösségének jobb tájékoztatása. A kereskedő a vélemények közzétételét csak a webáruház regisztrált felhasználóinak engedélyezi. A felhasználó vagy vásárló a vélemény benyújtásával kifejezetten elfogadja véleményének felhasználási feltételeit, és lehetővé teszi a kereskedő számára, hogy a szöveg egy részét vagy egészét minden elektronikus és egyéb adathordozón közzétegye.

A kereskedő fenntartja magának a jogot, hogy véleményét felülvizsgálja és nyilvánosságra hozza. A Kereskedő nem engedélyezi olyan vélemények közzétételét, amelyek bármilyen módon sértő, diszkriminatív, rasszista, szexista, félrevezető vagy egyéb módon nem helyénvalóak, és nem minősülnek az internetes áruház termékeivel kapcsolatos olyan információknak, amelyek a felhasználók és vásárlók számára hasznosak lennének.

  1. PANASZOK ÉS VITÁK

A kereskedő tiszteletben tartja a fogyasztók jogait és a fogyasztóvédelmi törvényben foglaltaknak megfelelően működik. Az online áruház kereskedő mindent megtesz a felhasználók és vásárlók elégedettsége érdekében, de nem tudja teljesen elkerülni elégedetlenségüket, ami legtöbbször panasz vagy reklamáció formájában nyilvánul meg.

Ezekben az esetekben a felhasználó vagy a vásárló a reklamációt emailban az [email protected] e-mail címre küldi meg. A jogi normáknak megfelelően a kereskedő nem ismeri el a fogyasztói jogviták peren kívüli rendezését végző szolgáltatót hatáskörrel rendelkező fogyasztói jogviták rendezésére, amelyeket a fogyasztó a fogyasztói jogviták peren kívüli rendezéséről szóló törvény szerint kezdeményezhet.

  1. AZ ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK VÁLTOZÁSAI

A webáruházak működésére, az adatvédelemre és a kereskedő webáruház működésével összefüggő egyéb területekre vonatkozó szabályozás változása esetén, valamint saját üzletpolitikájának változása esetén a Kereskedő módosíthatja és/vagy kiegészítheti az Általános Szerződési Feltételeket, a felhasználókat és vásárlókat megfelelő módon. Az Általános Szerződési Feltételek bármely változása vagy módosítása a változtatások és/vagy módosítások közzétételétől számított 8 napos időszak lejártával lép hatályba és lép hatályba. Amennyiben az Általános Szerződési Feltételek módosítása és/vagy módosítása szükséges az előírások betartásához, ezek a módosítások és/vagy módosítások kivételesen hatályba léphetnek és rövidebb időn belül is hatályba léphetnek.

Az a felhasználó vagy vásárló, aki nem ért egyet a jelen Általános Szerződési Feltételek módosításaival és/vagy módosításaival, köteles az Általános Szerződési Feltételekhez adott hozzájárulását az Általános Szerződési Feltételek változásáról és/vagy módosításáról szóló értesítés közzétételétől számított 8 napon belül visszavonni. és az Általános Szerződési Feltételek módosításait és/vagy módosításait a felhasználó elfogadja, és ennek ellenkezője nem fogadható el. A hozzájárulás visszavonása úgy történik, hogy a Felhasználó az elállást írásban közli a kereskedővel.

Szüksége van segítségre?

Bármilyen kérdés esetén szívesen állunk rendelkezésére

Rendelés telefonon
+3614518049
icon-box-image

Minőségi termékek

Gondosan kiválasztott termékek csak Önnek és szeretteinek.

icon-box-image

Biztonságos vásárlás

Biztonságos online vásárlás kártyával vagy utánvéttel.

icon-box-image

Gyors kiszállítás

Gyors házhoz szállítás.

icon-box-image

Csak neked

Sikeres rendelés leadása után mindenről mi gondoskodunk.

icon-box-image

Minőségi termékek

Gondosan kiválasztott termékek csak Önnek és szeretteinek.

icon-box-image

Biztonságos vásárlás

Biztonságos online vásárlás kártyával vagy utánvéttel.

icon-box-image

Gyors kiszállítás

Gyors házhoz szállítás.

icon-box-image

Csak neked

Sikeres rendelés leadása után mindenről mi gondoskodunk.